Knjigovodstvo

Knjigovodstvene usluge pružamo od samog osnivanja. Dugogodišnjim iskustvom u računovodstvu, osnivač a kasnije i djelatnici društva, vode računovodstvo za veliki broj društava registriranih u Republici Hrvatskoj.

Knjigovodstvo se u uredu vodi po propisima Republike Hrvatske, poštujući Zakone, međunarodne standarde financijskog izvješćivanja. Korisnicima naših usluga osiguravamo periodičke izvještaje (mjesečne, kvartalne, godišnje) prilagođene njihovim potrebama.

Kako bi se maksimalno približili potrebama i zahtjevima svojih komitenata implementirali smo u pružanju svojih usluga poslovni sustav POINT 2000 čiji je autor renomirano društvo Point d.o.o. iz Zagreba.

Point 2000

Korištenjem poslovnog sustava POINT P2000 omogućili smo «on-line« pristup podacima odnosno korisnici mogu korištenjem tog sustava pristupiti odnosno ažurirati poslovne promjene 24 sata dnevno 365 dana u godini.

Tom uslugom autori poslovnog sustava omogućili su poštivanje najviših tehničkih te sigurnosnih standarda pri zaštiti podataka. Mi kao društvo osiguravamo korisnicima tehničku podršku pri korištenju sustava, zaštitu podataka, usklađivanje rada s zakonskim promjenama itd.
Odlučili smo se za takav način rada i želimo ga posebno istaknuti jer nam omogućava nekoliko velikih prednosti u odnosu na klasični način rada (kojeg također radimo).

Zašto ON-LINE?

Prednosti najlakše možemo sažeti u slijedeće:

Korisnici naših usluga koji koriste usluge «on – line» sustava ne moraju dostavljati na knjiženje u naš ured onaj dio dokumentacije koji sami ispostave (izlazni računi za robu ili usluge, kalkulacije po ulaznim računima robe…) što obično u praksi predstavlja vrlo veliki broj transakcija i dokumentacije.
Korištenjem takovog načina rada izbjegavaju se pogreške pri ponovnom unošenju poslovnih promjena
Zbog navedene uštede vremena pri unosu podataka brže dolazimo do izvješća ili otkrivanja pogrešaka.
Ovakvim načinom rada omogućili smo objedinjavanje svih poslovnih promjena na jednom mjestu što je naročito važno kod onih društava čije se poslovanje odvija na više različitih lokacija.

Sve navedene prednosti imaju jedan zajednički nazivnik, a to je: Omogućiti svim korisnicima što je brže moguće sve potrebne informacije uz što manje pogrešaka, kašnjenja i uz što manje angažiranje rada.

Ukoliko želite saznati više o ovakvom načinu rada možete nam se obratiti, zatražiti objašnjenja ili prezentaciju. Vrlo ćemo vam rado prezentirati mogućnosti i prednosti usluga koje nudimo.